Community / Feed

4158 activities match your search:
July 07, 2020 06:30:47 +0000 (UTC)

WAFSack

I'm not sure what to post today..... Hmmmm.....

OH! How about, what members do you think the next summer event is gonna feature? I'm hoping for a HaroHapi set, because 1,

Michelle in a bikini

And 2,

Michelle in a bikini....
July 07, 2020 17:41:31 +0000 (UTC)

PastelAngel
    Question:
How many stars do you recommend be used for each limited gacha? As a certified idiot,...

Question:

How many stars do you recommend be used for each limited gacha? As a certified idiot, I realized a week ago that Fluttering Floral Dream Wedding Gacha was a limited and I missed out. Ever since then, I've been plotting....so I get as much limited cards/characters possible. For each limited gacha how much ten pulls do you recommend? Which limited gachas are more special and more rare as well? I'm an EN player, so if any JP players know what gachas are more important, I would appreciate it! Thank you and sorry for ranting.

July 04, 2020 23:16:03 +0000 (UTC)

zaynsenpai
    No hard feelings, but if you're tiering.
    chances are that you spam A to Z
     aww hell no,...

No hard feelings, but if you're tiering.

chances are that you spam A to Z

aww hell no, I ain't playing it for the 37121st time

July 05, 2020 05:34:16 +0000 (UTC)

SenkiV
  IT WAS BECAUSE OF A LAG I SWEAR 
       i actually haven’t been playing bandori for like, a week...

IT WAS BECAUSE OF A LAG I SWEAR-

i actually haven’t been playing bandori for like, a week so yeah.
July 04, 2020 18:20:52 +0000 (UTC)

Naoga

vs live bad but i keep APing jumpin' so is it rly all that bad?

July 03, 2020 10:04:32 +0000 (UTC)

+demon_princess_ako+
dun dun dun~~! I’m back! why? for Akos birthday, of course! Happy birthday my little demon queen🥺...

dun dun dun~~! I’m back! why? for Akos birthday, of course! Happy birthday my little demon queen🥺 and no, I still haven't gotten ahold of anyone for the jp email :( b4 I go, I just wanna say BLM ! ✊🏻✊🏼✊🏽✊🏾✊🏿

July 04, 2020 06:54:59 +0000 (UTC)

+npasc2+
Happy birthday AKO 

Also I got EN event saya on the single Gacha yayayayyayyayayayay

Happy birthday AKO

Also I got EN event saya on the single Gacha yayayayyayyayayayay